Vastaanotto ja huonevaraukset: 044 430 1100

Ravintola: 044 430 1108

sales@anttolanhovi.fi

Fin Eng

Yleiset varaus –ja peruutusehdot yksittäisille hotellihuonevarauksille

Nämä varaus- ja peruutusehdot ovat voimassa varatessasi huoneen suoraan hotellista sähköpostitse tai puhelimitse. Huomaattehan, että varatessanne huoneyön sähköisten varauskanavien kautta, voimassa ovat tällöin verkkokaupan omat ilmoitetut varaus- ja peruutusehdot.

Asiakkaan tekemä varaus on sekä hotellia että asiakasta sitova hotellin vahvistettua varauksen.
Varaus voidaan tehdä suullisesti tai kirjallisesti.
Huone on käytettävissä klo 14.00 alkaen tulopäivänä ja se on luovutettava viimeistään klo 12.00 lähtöpäivänä.
Huonelaskutilin majoittumisen ajaksi voitte avata hotellissa pankki- tai luottokortilla.

Peruutus ja saapumatta jättäminen yhden majoitusvuorokauden osalta
Huonevaraus voidaan peruuttaa kuluitta saapumista edeltävänä päivänä klo 18:00 mennessä. Mikäli varausta ei ole tähän mennessä peruttu tai on kokonaan jättänyt saapumatta, hotellilla on oikeus veloittaa asiakkaalta majoitusvuorokauden hinta.

Peruutus ja saapumatta jättäminen kahden tai useamman vuorokauden loman osalta
Peruutus on tehtävä viimeistään 14 päivää ennen saapumispäivää. Myöhemmin perutusta varauksesta hotelli voi vaatia korvauksena enintään 3 vuorokauden hinnan.

Peruutus on aina tehtävä kirjallisesti osoitteeseen reception@anttolanhovi.fi

Mikäli varaus on tehty tietyksi ajaksi ja asiakas lähtee pois ennen sovittua ajankohtaa, hänen on maksettava sovittu hinta käyttämättä jätetyltä ajalta, kuitenkin enintään kolmelta vuorokaudelta.

Anttolanhovilla on oikeus vaatia useamman yön varauksiin luottokorttivahvistus –tai ennakkomaksu. Ennakkomaksua voidaan soveltaa tiettyjen lomakausien erikoishintoihin joista on erikseen maininta hinnan säännöissä. Ennakkomaksu on 50% varauksen kokonaisarvosta.

Anttolanhovilla on oikeus perua varaus pakottavista syistä ns. force majeure- esteen vuoksi (Anttolanhovi ei voi toimittaa lupaamiaan palveluja esim. lakon, tulipalon, vesivahingon, luonnon katastrofin, sotatilan tms. tekijän vuoksi joka vaikeuttaa Anttolanhovin toimintakykyä). Tällöin asiakkaalle palautetaan mahdolliset ennakkomaksut.

Anttolanhovilla on oikeus peruuttaa varaus myös siinä tapauksessa mikäli asiakas ei ole maksanut erikoishintaan sovellettavaa ennakkomaksua eräpäivään mennessä.

Asiakkaan velvollisuudet ja vastuu
Vieraiden on noudatettava oleskelun aikana hotellin järjestyssääntöjä sekä viranomaismääräyksiä. Hotellin vieras (tai viimekädessä varausvaiheessa nimetty yhteyshenkilö) on vastuussa vahingoista, jotka hän aiheuttaa huoneelle tai kolmansille osapuolille. Hän on velvollinen korvamaan sen irtaimiston, jonka hän tahallaan tai huolimattomalla menettelyllään rikkoo tai luvattomasti vie huoneesta. Asiakas on myös velvollinen korvaamaan ylilikaisen huoneen siivouskustannukset siltä osin, kun ne ylittävät normaalit siivouskustannukset. Hotellihuoneen varustukseen ja kuntoon liittyvät huomautukset ja valitukset tulee tehdä jo saapumispäivänä, jotta virheet voidaan korjata. Anttolanhovi ei ole velvollinen hyvittämään asiakasta jälkikäteen tehdyistä huomautuksista. Hotelli ei vastaa huoneisiin jätetyistä tavaroista.

Vakuutus
Suosittelemme asiakkaillemme matkavakuutusta mahdollisia poikkeustilanteita ja -tapauksia varten. Hotellilla ei ole velvollisuutta hyväksyä peruutusta ilman peruutuskuluja esim. lääkärintodistuksen tai muun vastaavan perusteella.

Muut ehdot
Pakottavista syistä hotellilla on oikeus siirtää varaus toiseen vähintään samantasoiseen majoituskohteeseen neuvoteltuaan asiasta tilaajan kanssa. Anttolanhovi korvaa tilaajalle siirrosta aiheutuneet välittömät kustannukset.